Sunday 19 June 2011

Nama Melayu tapi Penipu.

Hari ni aku jumpa lagi manusia kaki penipu. cerita berapi tapi hampeh.. gaya gempak tapi mcm gampang..  status tak nak kalah tapi sebenarnya lebur.. muka baik tapi pembohong.. jadi melayu jgn suka menipu, membohong. jadi melayu jangan suka cakap besar, belagak bagus dan tunjuk pandai.. orang lain berniaga dia nak berniaga, org ad duit untung dia takda duit untung.. orang pakai pekerja dia pun pakai pekerja, org bayar gaji dia tak mampu nak bayar plak.. sebenarnya aku dalama berazam untuk menindas melayu seperti ini dengan cara kekerasan, tamparan dan sergahan atau kejutan. kalau dulu orang-orang berpengaruh sasaran aku tapi kini orang-orang biasa yang terasa diri dia ni VVIP dekat Malaysia.. ha3.. aku suka.. abis je aku taip blog nih aku akan jual semua murah2 barang dia sehingga sama nilai dengan gaji aku yang tak dibayar2 lagi.. aku dabuat sale untuk dia tapi dia mempersoaalkan lagi tentang sale takde.. FUCK STATEMENT!!! BULLSHIT!!!
Laki perasan bagus bini perasan lawa. bukan aku nk mengutuk mengata tapi itulah hakikat. biar papa asal bergaya.  aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.... aku nk jual semua barang ni murah2.. ap nk jadi pun jadilah.. tawakalalAllah waawaluwalkhir.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...