Thursday 30 June 2011

Adek Baru datang rumah..

Semalam 30.062011 kira-kira jam 7 petang, adek angkat aku Nur Azrina (Fierlynn fynn & Fierlynn Fynn II) namanya telah datang ke rumah aku sorang diri. Si Dia tu balik kerja n tunggu adik baru aku sampai n tros bawak balik rumah.. adik baru tu siap masak kari udang dengan Si Dia together-gether lagi.. best giler.. aku plak melantak tak ingat punyer.. bukan aper.. sedap sebab ada orang datang n sedap lagi sebab lapor perut.. ha3.. 4 pinggan setengah aku bedal.. tak ingat punyer lah.. pas tu aku sendiri yang sendat perut.. ha3..

Walau apa pun thanks to adik baru aku sebab sudi mendatangkan diri, melepakkan diri dan mengsempoikan keadaan.. datang lagi rumah tau.. jangan serik n jgn malu.. inagat!! malu rugi tau.. Lain kali datang n masak lagi dgn akak (si dia) ye.. kite makan sesama. nice to meet you n have a comfort zone in my territory. please come again n dont serik ha~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...