Thursday 21 July 2011


sekali aku demam macam ni ler gaye nyew.. ingus neleh mcm budak 4 tahun.. oh letihnyer dgn demam ini.. mujur ada si dia tuh memberikan perhatian sepenuhnyer.. thanks kepada si dia yg sentiasa bersama aku. susah senang,sedih gembira, dan mcm2 lagi. mlm tadi tepat jam 1 pagi aku dan si dia telah ke 7 11 untuk membeli ubat batok cap ibu dan anak.. logo ghaso dado den ni ha bilo dan tolan ubek batuk ni ha.. he3.. tkeluar lak bahasa kampung den.. he3..


  
si dia plak boleh nyanyi lagu lagi.. "kisah anak diberi ubat takut matiii..." grrrr.. tapi aku tak kisah dgn si dia sebab aku tau dia mmg suka bergurau dan bermanja dgn aku yg baru nk belajar erti hidup..tapi malam tadi jalan tak sempat sampai 7 11 aku dan si dia terjumpa kedai 24jam berhampiran rumah so apa lagi sambar je lah. RM6.50 membuatkan tekak aku berasa sedikit lega... Alhamdulillah dan terima kasih sekali lagi kepada si dia.. I always appreciated you dear. always. thanks again. pagi nih aku da sedikit sihat apabila semua kahak kuning dan hijau keluar berebut2.. hu3... Alhamdulillah sekali lagi kerana atas izin Allah aku berasa sedikit sihat. ok lah readers.. oh yer guys, sebelum aku chaow.. InsyaAllah, tak lama lagi aku dan si dia akan mengadakan CONTEST so be prepared n get ready soon. Assalammualaikum n Chaow.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...