Wednesday 25 May 2011

boringnyer..

hari ni pepagi buta ag aku dah malas nak bangun tidur.. malas sangat nk tinggalkan bantal.. jam handpon plak asyik bunyi selang 5 minit.. aku gagah jgk diri nih untuk bangun n terus mandi.. capai tuala minum air masak segelas besar macam biasa rutin bangun tidur pastu kasi nyala rokok n tros masuk bilik termenung.. he3.. keluar rumah pun mcm kurang semangat jerk..  bila sampai tempat kerja jiwa rasa mcm LOW BATTERY jerk.. like somebody was take my soul.. ha3.. bos plak datang jmpa aku tros sound "aku nk hari ni market melambung kalau tak jgn balik.. faham!!!" dia ingat aku ni salesman ker??? FISH.. aku plak mulut laju sangat menjawab " Tak sangka saya bos ni tuhan rupanyer.." aku terus blah tp aku perasan muka dia mmg paisey sgt bila aku ckp mcm tu.. ha3.. salah dia jgk sbb da nampak muka aku lepu lg mau bg BLACKMAIL.. sori la bos.. ko ckp mcm ko tu da jd tuhan jerk.. memang pantang aku kalau orang lupa diri nih..

sekarang ni aku tengah mencari tapak baru untuk memulakan hidup baru untuk berniaga. da memang jiwa aku tak boleh makan gaji dan membesar dengan berniaga nk buat macam mana.. aku sentiasa berdoa kepada Allah agar aku berjaya keluar dari kepompong dan berjaya untuk berhijrah kejalan kebaikan dan kejayaan. aku pasti BOLEH krn Allah aku ingin berjaya DUNIA dan AKHIRAT. AMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...