Monday 30 May 2011

jom berjenaka jap.. he3..



**Suatu hari hussien tetiba dihantui rasa ingin member teka teki kepada din..

Husin : bapak mary ad 5 orang anak. Nona, wini,nunu,nuna. Sapekah anaknye yang kelima itu?
Din : Emmm.. nene kot?
Husin : sesuka hati ko jerk nak bg nama anak dia nene.. salah lah dol..
Din : habis tu ape?
Husin : Mary la bodoh!!! Cube ko baca balik soalan dkt atas..

** suatu hari aku diselubungi oleh soalan yang sangat menakutkan oleh kawan ku  bernama salehudin. Soalan beliau berbunyi..

Salehudin : dalam bebanyak sepisis katak diatas muka bumi Allah ni.. katak ap yang tak boleh mati walaupun tlah dilenyek kereta?
Aku : katak mainan??
Salehudin : katak mainan memang da sedia kala mati.. ngok..
Aku : mana aku nk tau ngok..
Salehudin : ko piker la..
Aku : kata yang da jadi hantu kot..
Salehudin : hahahahaha…
Aku: weh seram nih.. ad ker katak yg tak mati mati tuh???
Salehudin : Katak yang panjang umur ler…
Aku terus diselubungi keseraman memikirkan peristiwa katak yang panjang umur tuh.. tidaaaaaaaaaak…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...